O viziune inovatoare

O idee nouă și unică care scutură piața și schimbă jocul. Aceasta este componenta esențială inițială a unei firme dominante, așa cum este producătorul italian de lenjerie intimă și costume de baie Calzedonia S.p.a. .

În 1987, fondatorul și CEO-ul Sandro Veronesi a adus pe piață un mod inovator de a vinde produse prin intermediul unei rețele de magazine Calzedonia organizate în sistem de franciză. Succesul nu a întârziat să apară. Gama inițială de produse a fost extinsă prin lansarea mărcilor INTIMISSIMI și TEZENIS, firma devenind stabilă în Italia și câștigând o cotă semnificativă din piața internă.

Paralel, are loc o puternică extindere a rețelei internaționale de magazine CALZEDONIA-INTIMISSIMI-TEZENIS, într-un ritm impresionant. Astăzi, CALZEDONIA este prezentă în 29 de țări( 2.009 magazine), INTIMISSIMI (1.459 magazine) în 40 de țări și TEZENIS( 558 magazine) în 18 țări și are mai mult de 32.000 angajați.

În România, primul magazin deschis a fost Calzedonia Magheru, nr. 32-34 în mai 2011.

,,În viață și în afaceri trebuie să fim protagoniști, nu spectatori’’.

Sandro Veronesi, CEO

Avantaj Competitiv

Succesul CALZEDONIA S.p.a este rezultatul mai multor factori, dintre care enumerăm: gama vastă de produse, importanța deosebită acordată modei, stilului, tendințelor, raportului excelent calitate/preț, precum și capacității de a satisface chiar și cei mai exigenți clienți.

Compania funcționează cu o structură verticală care oferă flexibilitate și eficiență; conceptul, design-ul, producția și distribuția fiecărui produs individual se derulează intern sau prin asociați. Vânzările sunt realizate prin intermediul magazinelor unibrand cu management direct sau prin distribuitori străini. Magazinele sunt plasate strategic, în piețele dominante ale marilor orașe. În magazin se acordă o atenție deosebită, chiar și celor mai mici detalii, inclusiv mediului intern și instruirii personalului.

În ceea ce privește publicitatea, compania are o prezență puternică în media, prin campanii outdoor, apariții pe micul ecran și în presă, folosind modele de talie internațională precum Gisele Bundchen( pentru CALZEDONIA) și Irina Shayk( pentru INTIMISSIMI).

CALZEDONIA S.p.a., folosind concepte inovatoare, a schimbat cu succes modul în care consumatorii achiziționează “îmbrăcăminte personală” și, mai important, și-a lărgit publicul țintă în termeni de sex și vârstă. Cu toate acestea, elementul cel mai important din spatele succesului sunt oamenii, care sunt pasionați, iubesc și se dedică scopurilor și proiectelor comune.